سایت شیعه آنلاین نوشت: شبکه خبری العربیه که هزینه‌های مالی آن از سوی دولت وهابی عربستان سعودی تامین می‌شود و سیاست‌های ضدایرانی و ضدشیعی را دنبال می‌کند، جمعه شب مصاحبه‌ای با «عبدالمالک ریگی» رهبر گروهک تروریستی جندا... پخش کرد. به گزارش شیعه آنلاین، «عبدالمالک ریگی» در این مصاحبه که در برنامه هفتگی «صنعت مرگ» پخش شد ادعا کرد که گروهش تلاش می‌کند تا به تهران برسد و عملیات تروریستی خود را در پایتخت کشورمان انجام دهد. «ریگی» در ادامه گفت: ما در زمان فعلی نیز می‌توانیم به تهران برسیم، اما بهتر است عجله نکنیم و بیشتر برنامه‌ریزی کنیم تا ضربه محکم‌تری به آنان (ایران) بزنیم.

رهبر گروهک تروریستی جندا... در ادامه ادعا کرد که شیعه و سنی، همه حامی جندا... هستند زیرا مردم ایران و گروهک جندا... هر دو خواهان دموکراسی در این کشورند!

«عبدالمالک ریگی» در ادامه، ضمن توهین به امام خمینی(ره)، گفت: دولت ایران یک دولت اسلامی نیست بلکه دولتی است که بر اساس فکر و اندیشه‌های (امام) خمینی پایه‌ریزی شده است.

«ریگی» در ادامه در مورد اهداف مبارزاتی جندا... گفت: ما به خاطر حقوق گم شده و پایمال شده اهل سنت مبارزه می‌کنیم!

در ادامه این برنامه شبکه العربیه «امیر موسوی» کارشناس مسائل سیاسی کشورمان به ادعاهای «عبدالمالک ریگی» پاسخ داده و گفت: جندا... تروریست هستند، دقیقا مانند شبکه القاعده و جنبش طالبان. آنان توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آمده و از سوی آنها هم حمایت می‌شوند تا سیاست‌های آمریکایی - صهیونیستی را در منطقه دنبال کنند.موسوی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی جندا... را به وجود آورده تا در مقابل کمک و حمایت ایران از گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه بایستند؛ زیرا مقاومت اسلامی مانع از پیشرفت سیاست‌های آنان در منطقه شده است.

امیر موسوی افزود: جندا... اسمش زیبا و مقدس است اما آنان گروهی قاچاقچی مواد مخدر هستند و درون ایران قدرتی ندارند و از همین رو می‌بینیم که بیشتر وقت خود را در کشورهای همسایه پنهان شده‌اند و فقط وقتی می‌خواهند عملیاتی انجام دهند یا مواد مخدری را قاچاق کنند وارد ایران می‌شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان در ادامه گفت: جندا... پول و سلاح زیادی دارند، حتی سلاح‌های نسبتا پیشرفته مانند ضدهوایی. این خود ثابت می‌کند که آنان از خارج حمایت می‌شوند.

امیر موسوی در پایان گفت: بر همگان آشکار است که هدف اصلی از به وجود آوردن گروهک‌هایی مانند جند‌ا...، طالبان، القاعده و غیره، تخریب چهره اسلام، مسلمانان و مقاومت اسلامی است.