شعبه اجرای احکام دادسرای بابلسر از اجرای حکم حد قتل (اعدام) سه نفر به اتهام تجاوز به عنف در صبح دیروز (۲۵ فروردین ماه) در یکی از میادین اصلی بابلسر خبر داد. به گزارش ایسنا، شعبه اجرای احکام دادسرای بابلسر همچنین درباره جزئیات پرونده اعلام کرد: طبق رای شعبه دوم دادگاه کیفری استان مازندران، مجازات حد قتل (اعدام) «ع.الف»، ۲۴ ساله،‌ مجرد، «م .و» ۲۵ ساله مجرد و «الف . ت»، ۲۵ ساله مجرد به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی و تجاوز به عنف ۱۳ دختر صبح دیروز در ملاء عام اجرا شد.

این متهمان با استفاده از نسکافه مسموم دختران را بی‌‌هوش کرده و پس از ربایش آنها را به ویلایی در دریاکنار منتقل می‌کردند، سپس آنها را مورد تجاوز قرار می‌دادند. پس از طی مراحل قضایی در دادسرا، حکم این متجاوزان به عنف در اردیبهشت‌ماه سال گذشته در دادگاه کیفری استان مازندران صادر و بعد از اعتراض متهمان پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد و شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور نیز این حکم را تایید کرد.

تقاضای عفو متهمان در کمیسیون عفو ساری رد شد و قرار بود حکم حد قتل (اعدام) این سه متهم روز سه‌شنبه اجرا شود که به لحاظ اعلام نظر کمیسیون عفو تهران به تعویق افتاد؛ اما در نهایت با رد درخواست عفو از سوی این کمیسیون، حکم این متهمان صبح دیروز قبل از طلوع آفتاب در محل وقوع جرم اجرا شد.