ایسنا نوشت: در حاشیه بازدید معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از سرای مهربانو ویژه زنان آسیب‌دیده، اعلام شد که در تهران ۵۰۰ زن کارتن‌‌خواب وجود دارد و لازم است به امور آنها رسیدگی کنیم. اکبر رجبی، مدیرعامل موسسه طلوع بی‌نشان‌ها با اعلام این خبر، به خبرنگاران گفت: چهار سال قبل تعداد زنان کارتن خواب ۲۰۰ نفر بود، اما به‌صورت تصاعدی این آمار در حال افزایش است. شهیندخت مولاوردی در حاشیه بازدید از سرای مهربانو اظهار کرد: این بازدید در چارچوب برنامه‌های دولت به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و نهادهای مدنی برای توانمندسازی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام شده است و برای نخستین بار شاهد ساخت سرای مهربانو با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم. وجود ۵۰۰ زن کارتن‌خواب در تهران

ایسنا نوشت: در حاشیه بازدید معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از سرای مهربانو ویژه زنان آسیب‌دیده، اعلام شد که در تهران ۵۰۰ زن کارتن‌‌خواب وجود دارد و لازم است به امور آنها رسیدگی کنیم. اکبر رجبی، مدیرعامل موسسه طلوع بی‌نشان‌ها با اعلام این خبر، به خبرنگاران گفت: چهار سال قبل تعداد زنان کارتن خواب ۲۰۰ نفر بود، اما به‌صورت تصاعدی این آمار در حال افزایش است.

شهیندخت مولاوردی در حاشیه بازدید از سرای مهربانو اظهار کرد: این بازدید در چارچوب برنامه‌های دولت به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و نهادهای مدنی برای توانمندسازی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام شده است و برای نخستین بار شاهد ساخت سرای مهربانو با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم.

فرزندان مبارک آزاد می‌شوند

خبرگزاری فرانسه: وکیل فرزندان حسنی مبارک می‌گوید علاء و جمال، پسران رئیس‌جمهور پیشین مصر از زندان آزاد می‌شوند. فرید الدیب می‌گوید قرار بازداشت موقت این دو بسیار طولانی بوده و آنها دیگر می‌توانند از زندان مرخص شوند. دادگاه تجدیدنظر مصر چند روز قبل حکم چهار سال زندان برای علاء و جمال را مردود دانسته بود.

این حکم از سوی دادگاه بدوی علیه این دو به اتهام مشارکت در سوءاستفاده از اموال عمومی و اختلاس دوازده میلیون یورویی صادر شده بود. خبر آزادی علاء و جمال در حالی اعلام می‌شود که چند روز بیشتر به سالگرد انقلاب مصر (یکشنبه ۲۵ ژانویه) نمانده است. رسانه‌های مصری نوشته‌اند که رهبری این کشور به مناسب این سالگرد، دستور آزادی زود‌هنگام دست‌کم ۶۰۰ زندانی را صادر کرده است.