گروه خبر: به‌رغم تجمع روز گذشته برخی در مقابل وزارت ورزش و جوانان در اعتراض به آنچه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها توصیف عنوان می‌کنند، محمدرضا یوسفی، مدیرکل سیاسی استانداری تهران اعلام کرد که هیچ‌گونه مجوزی برای تجمع در مقابل وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است. به گزارش خبرگزاری فارس، وی گفت: برگزاری هرگونه تجمع بدون داشتن مجوز غیرقانونی است.در این تجمع تجمع‌کنندگان مقابل در ورودی وزارت ورزش به اقامه نماز جماعت پرداختند.

برخورد با تجمعات غیر‌قانونی

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا»، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در واکنش به اعلامیه تجمع عده‌ای در برابر وزارت ورزش و وزارت کشور اظهار کرد: با هر نوع تجمع غیرقانونی از سوی هر گروهی که باشد برخورد می‌کنیم.

حضور بانوان در مسابقات والیبال ممنوع شد

همچنین به گزارش الف، ورود کلیه تماشاگران خانم‌ به سالن‌های والیبال در دیدار تیم ملی ایران مقابل آمریکا ممنوع شد. به گزارش «ایسنا»، پیش از این گفته شده بود فدراسیون والیبال تدبیری برای ورود تعداد مشخصی از تماشاگران خانم با کارت شناسایی مخصوص اتخاذ کرده است، اما این موضوع با واکنش تندی از سوی برخی جریانات همراه شد. فدراسیون والیبال هم روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که خرید بلیت برای خانم‌ها دیگر امکان‌پذیر نیست.