مهر: معاون بازاریابی و فروش سایپا از توافق با رنو فرانسه برای افزایش تحویل قطعات تندر-90 خبرداد و گفت: تا پایان تیرماه تعهدات خود را در رابطه با خودروهای ثبت‌نامی، محقق می‌کنیم.

رضا تقی‌زاده گفت: عدم تحویل به موقع محصولات به مشتریان باعث ایجاد نارضایتی در بین مشتریان شده و از طرف دیگر، این تاخیرها باعث ضرر و زیان مالی برای گروه سایپا شده است که ضمن عذر خواهی از مشتریان و نمایندگان فروش از تاخیر به‌وجود آمده در تحویل محصولات، در تلاشیم تا با تمام توان این مشکل را برطرف کنیم.

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا افزود: تعدادی از خودروها به‌دلیل کمبود یک یا چند قطعه منتظر تکمیل و ورود به بازار است که به محض تکمیل تا آخر تیرماه به مشتریان تحویل خواهند شد، ضمن اینکه برنامه‌ریزی تولید محصول در گروه سایپا بازنگری و سعی شده براساس خواست و نیاز بازار تولید انجام شود.

وی درخصوص خودروهای گروه چانگان تصریح کرد: محصولات این گروه به سبب زیبایی، کیفیت و میزان مصرف سوخت موردپسند مردم قرار گرفته و فروش این خودروها با استقبال خوبی هم روبه‌رو شد، ولی متاسفانه شماره‌گذاری خودروهای گروه چانگان، شامل Cs۳۵ و Eado به‌دلیل محدودیت دسترسی به تامین گواهی اسقاط به تعویق افتاد.

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت: در این زمینه در ابتدا تصور شد که از گواهی اسقاط خودروهای سال ۸۵ و بعد از آن می‌توان استفاده کرد که اینچنین نبود و مشکلاتی ایجاد شد، ولی خوشبختانه با هماهنگی که با ستاد حمل‌و‌نقل سوخت انجام شده، به میزان نیاز گواهی اسقاط تامین شده و ۳۵۰ دستگاه از خودروهای گروه چانگان شماره‌گذاری خواهد شد و بقیه آن نیز حد اکثر تا امروز شماره‌گذاری و تحویل مشتریان می‌شود.

وی درخصوص محصولات گروه رنو تصریح کرد: تولید انواع تندر-۹۰ به‌دلیل عدم دریافت وجه قطعات منفصله از سوی شرکت رنو پارس با افت چشمگیری در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته روبه‌رو شد که با توافق انجام شده با شرکت رنو پارس موفق شدیم تعداد زیادی از این تعهدات را پاسخ دهیم به طوری که تا پایان ماه آینده تمامی تعهدات خودرو پارس‌تندر به مشتریان تحویل و تا پایان مرداد ماه نیز تعهدات خودرو تندر-۹۰ انجام خواهد شد.

تقی‌زاده درخصوص محصولات گروه برلیانس افزود: پاسخ مصرف‌کنندگان به این خودرو بسیار مثبت بوده؛ چراکه این خودرو بسیار زیبا و با کیفیت است و به لحاظ ایمنی نیز شرایط بسیار مناسبی دارد و خوشبختانه تحویل این خودروها از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری شروع شده است و با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که در شرکت پارس خودرو انجام شده تولید و تحویل این خودروها به موقع بوده است.

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا درخصوص خودروهای سایپا ۱۱۱ و تیبا ۲ گفت: تعدادی از خودروهای تولیدی گروه پراید و تیبا منتظر تامین قطعه برای تکمیل شدن است و حداکثر ظرف ۲۰ روز آتی و به‌محض تکمیل شدن وارد بازار خواهد شد.