ایرنا- یک سامانه اینترنتی وابسته به رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسرائیلی روز دوشنبه موضوع ترور رییس سازمان امنیت خارجی این رژیم موسوم به «موساد» را تکذیب کرد. روز یکشنبه در اثر برخورد یک کامیون سوخت‌رسانی با یک خودروی شخصی در اردن که انفجاری را در پی داشت، ۱۲ نفر کشته و زخمی‌شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است. گفته شده مئیر دوگان، رییس موساد و هیات همراه وی نیز یا جزو آنان بوده‌اند یا از آنجا عبور کرده‌اند و به هر حال هدف از این حادثه از بین بردن او بوده است.

با این حال سایت «فیلکا» وابسته به رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به نقل از منابع این رژیم صهیونیستی موضوع ترور دوگان را تکذیب کرد. با این وجود گفته می‌شود در این قضیه پنهانکاری می‌شود زیرا امنیت اسرائیل و اردن می‌طلبد تا چنین موضوعاتی بسیار مخفیانه پیگیری شود و اساسا تکذیب این موضوع از سوی اسرائیل نشان می‌دهد حادثه بسیار بزرگ و مهم بوده است.

یکی دیگر از اهداف مخفی نگاه داشتن حقایق این حادثه جلوگیری از تضعیف روحیه موساد و ماموران آن عنوان شده است. سایت موسوم به «فیلکا» وابسته به رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد «مئیر دوگان» در اردن و در یک حادثه ترور شده است اما مقام‌های این رژیم این موضوع را تکذیب کردند.