به گزارش ایسنا،شهرام محمودی پس از کسب پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر شهرداری ورامین در هفته نخست لیگ برتر والیبال در مورد شرایط بازی امروز، گفت: بازی اول در هر تورنمنتی برای ما ایرانی‌ها سخت است و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. به خاطر تعطیلی شش ماهه لیگ بازیکنان مدت‌ها بود که با هم بازی نکرده بودند و همین باعث می‌شود در اوایل بازی‌ها کیفیت لازم را نداشته باشد. در ابتدای بازی هم خوب نبودیم و پنج امتیاز عقب افتادیم اما به لطف بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار داریم رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و موفق شدیم به سه امتیاز بازی برسیم.

بازیکن پشت خط ‌زن تیم بانک سرمایه در پاسخ به این سوال که آیا از همین الان قهرمانی‌شان در لیگ مسجل است، پاسخ داد: این نظر شما است و من چنین چیزی را قبول ندارم. به نظرم برخی تیم‌ها شاید ملی‌پوشان بیشتری نسبت به ما داشته باشند. حتی خود من ملی‌پوش سابق به حساب می‌آیم (با خنده). هر تیمی به اندازه وسعش هزینه می‌کند و بازیکنانی را برای رسیدن به اهدافش به خدمت می‌گیرد. تیم‌های پیکان و سایپا و برخی تیم‌های شهرستانی نیز خوب بسته شدند و امسال لیگ بسیار سختی در پیش‌رو داریم.

وی در پایان گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان حتی دو تیم حاضر در دیدار پایانی را پیش‌بینی کرد. سطح بازی‌ها خیلی نزدیک به هم است و معتقدم بازیکنان به خوبی در تیم‌ها پخش شده‌اند. به نظرم پنج تیم خیلی خوب داریم و در میانه بالای جدول برای صعود به پلی‌آف بین این تیم‌ها جنگ زیبایی شاهد خواهیم بود و همین مساله به زیبایی‌های لیگ اضافه می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.