به گزارش خبرآنلاین؛ سایت مترو آمریکا امروز در گزارش به تعریف و تمجید از اقدامات امید نمازی در تیم های پایه آمریکا پرداخت. این سایت نوشت: «امید نمازی می تواند نام بزرگی در صحنه فوتبال آمریکا باشد. او نه تنها در تیم زیر ۱۸ ساله های آمریکا موفق بوده بلکه به کشف استعدادهای این کشور هم کمک زیادی می کند؛ چیزی که با وجود شکست ایالات متحده در رسیدن به جام جهانی مهمتر خواهد بود.»

نمازی می گوید: «واقعیت این است که تیم ملی نتوانست به جام جهانی برود ولی ما همرا با تیم ملی های ملی زیر ۱۷ و ۲۰ سال توانستیم به نیمه نهایی رقابت های جام جهانی برسیم. در تیم پایه آمریکا روی بازیکنان زیر ۱۴ تا زیر ۲۰ سال، کارهایی انجام شدهخ است. من معتقدم تیم ملی جوانان که به زودی عازم رقابت های جهانی خواهد، می تواند نتایج خوبی بگیرد چون روی این تیم سرمایه گذاری شده است.»

در بخشی از این گزارش تاکید شد که امید نمازی قصد دارد در هر باشگاهی هم که فعالیت کند، روی آکادمی این باشگاهها کار کند. سایت مترو همچنین خبر داد امید نمازی با توجه به موفقیت هایی که در تیم های پایه آمریکا داشته، مورد توجه تیم های لیگ برتر آمریکا هم قرار گرفته است. باشگاه نیوانگلند هم از جمله باشگاههایی است که با این مربی مذاکراتی داشته و نمازی جزو کاندیداهای اصلی سرمربیگری آنهاست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.