به گزارش ایلنا، تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اتریش از ساعت ۲۲ امشب  در ورزشگاه UPC آرنا در شهر گراتس به مصاف پاناما می‌رود تا یکی دیگر از دیدارهای دوستانه خود در راه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برگزار کند.

 

پاناما در روز پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره آمریکای شمالی کونکاکاف موفق شد به صورت معجزه وار جواز صعود به اولین جام جهانی تاریخ خود را دریافت کند.

 

کارت زرد:آرماندو کوپر(۱۵) و روبرت چن(۲۷) پاناما

کارت قرمز:

 

گل‌ها:

ایران ۱ - ۰ پاناما (اشکان دژاگه دقیقه ۱۶): پنالتی برای ایران را اشکان دژاگه با ضربه ای آرام و برخلاف جهت شیرجه دروازه بان پاناما به گل اول تبدیل کرد.

ایران ۲ - ۰ پاناما (سامان قدوس دقیقه۱۸) : سامان قدوس پس از یک و دو با انصاری فرد در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را وارد دروازه پاناما کرد.

 

 

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وریا غفوری، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد 

 

ترکیب تیم ملی پاناما:

خوسه کالدرون، روبرتو چن، خان کارلوس وارگاس،  لسلی هرلادس، اریک دیویس، مانوئل وارگاس، آرماندو کوپر، ریکاردو آویلا ، مارکوس سانچس، خوسیل نونس و گابریل تورس 

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۰۴:پاس در عمق مهدی طارمی برای انصاری فرد، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد،که ضربه پای چپ انصاری فرد از کنار دروازه پاناما به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: مدافع پاناما کریم انصاری فرد را در گوشه محوطه جریمه سرنگون کرد تا تیم ایران صاحب یک ضربه پنالتی شود.

دقیقه ۲۰:ارسال کرنر برای ایران پس دفع ناقص مدافعان پاناما به عزت اللهی رسید،که ضربه برگردان این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: کریم انصاری فرد پس از جا گذاشتن مدافع پاناما، از پشت محوطه جریمه اقدامه به شوتزنی کرد،که ضربه زمینی این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی خارج شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.