حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۹ آذر لایحه بودجه سال ۹۷ توسط رئیس‌جمهوری به مجلس تقدیم می‌شود، گفت: مهلت قانونی دولت برای تقدیم لایحه بودجه ۱۵ آذر است اما  با توجه به اینکه این روز تعطیل رسمی است، ما سه تاریخ ۱۶ آذر، ۱۸ و ۱۹ آذر را به مجلس پیشنهاد دادیم و مجلس نیز روز یکشنبه ۱۹ آذر را برای تقدیم لایحه بودجه انتخاب کرد.

امیری اظهار داشت: امسال نیز مانند سنوات قبل لایحه بودجه در موعد قانونی تقدیم مجلس می شود، مسئولیت جزئیات لایحه بودجه بر عهده سازمان برنامه و بودجه است و رویکرد جهت‌گیری‌های آن متعاقبا توسط آقای نوبخت ارائه خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در پاسخ به موضوع برگزاری جلسات مستقیم وزرا با مردم خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مستقیم وزرا با مردم موضوع جدیدی نیست و مدتی است که آقای جهانگیری اعلام کرده‌اند که اعضای دولت اوقاتی را به عنوان ملاقات عمومی داشته باشند، من نیز این جلسات را دارم.

وی بیان داشت: وزرا و اعضای دولت در قالب سفرهای استانی مشکلات و درخواست‌های مردم را می‌شنوند و به آنها توجه می‌کنند. در تهران نیز این اقدام انجام می‌شود و در مجموع آثار خوبی به همراه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.