امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل سپیدرود در نشست خبری گفت: خدا را شکر در روزی که خیلی خوب بازی کردیم، بردیم. شرایط در هفته های پایانی لیگ سخت می‌شود. بازگشت تیم بعد از شکست سخت است. از بازیکنان تشکر می‌کنم آنها با همه وجودشان برای ذوب آهن کار می‌کنند.

وی ادامه داد: شرایط سختی داریم و امیدوارم سه بازی باقیمانده در لیگ برتر و بازی لیگ قهرمانان آسیا را با برد تمام کنیم. به علی کریمی تبریک می‌گویم او می‌تواند از مربیان خوب فوتبال ایران و آسیا باشد. سپیدرود فوتبال خوبی بازی کرد. از صمیم قلب آرزو می‌کنم که سپیدرود در لیگ برتر بماند اول به خاطر شهر مادری ام و دوم اینکه کریمی مربی دوست داشتنی است. از نگرش بازیکنانم ناراحت هستم وقتی گل می زنیم انگار تیم پنجر می شود اما تیم های بزرگ بعد از گلزنی بازهم به دنبال گلزنی هستند.

قلعه نویی افزود: باید بازیکنان با همه وجود بازی کنند و آنها برای موفقیت تیم تلاش کردند انشالله در آسیا و سه بازی باقی مانده لیگ برتر پیروز شویم و شرمنده  همین تعداد هواداران نشویم. من تلاش کردم نگرش تیم را اصلاح کنم و امیدوارم مربی بعدی این مساله را ادامه بدهد. 

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی های باقی مانده لیگ برتر گفت:  اجازه بدهید تا فردا استراحت و ریکاوری کنیم و هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم وریکاوری را از همین امروز شروع کردیم و فردا استراحت فعال داریم. کلیدی ترین بازی ما مسابقه با فولاد است.

وی در مورد مهاجمان تیمش گفت: تیمی که ۳ گل بزند و چند گل نزند خوب است اما نگرش بازیکنان باید عوض شود

قلعه نویی در مورد داوری گفت: داوری خوب بود و فکر می‌کنم یک پنالتی و اخراج به سود ما نگرفت ولی داور خوبی بود و این داور از نظر فیزیکی وفنی از داوران آینده دار فوتبال ایران است. اشتباه داوری تاثیری در نتیجه نداشت.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه فصل آینده این تیم می ماند یا نه  گفت: از آقای آذری وهیات مدیره و بقیه دوستان تشکر می‌کنم و فندانسیون خوبی در ذوب آهن درست کردیم. آمده ام که اثر گذار باشم نه اینکه توپ زدن یاد بدهم و فکر می‌کنم بعد از دو سال اثرگذار بودم.  باید ببینم من را می‌خواهند یا نه تا بعد بگویم می‌مانم البته بعید می‌دانم من را بخواهند. من با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و هیچ تیمی هم با من مذاکره نکرده است.

وی در مورد مذاکره با سپاهان گفت:  وجدانا مذاکره ای با سپاهان نداشتم و هرچند از نظر حرفه ای اشکالی ندارد. همیشه روزهای خوبی در اصفهان داشتم و امسال هم جز سال های خوب در اصفهان بود. اصفهان همیشه برای من خوب و خوش یمن بوده  همیشه دو سال خوب در اصفهان داشتم اما این مرتبه  یک ایراد داشت آن زمان زاینده رود آب داشت و اکنون خشک شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.