این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۵ ماه نوامبر در محل برگزاری نمایشگاه Fiera de Barcelona در گرانویو بیش از ۷۰۰ شهر، ۷۰۰ غرفه‌دار و ۴۰۰ سخنران را در کنار یکدیگر جمع خواهد کرد.

شعار امسال این نمایشگاه با هدف تحول در راهبردهای ساختن کلان شهرها به عنوان بهترین مکان ممکن برای زندگی، کار و رشد ارائه شده است.

نمایشگاه SCEWC امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و از حدود شش ماه پیش مکان مورد نظر برای این رویداد آماده‌سازی شده است.

مدیر این رویداد اوگو والنتی گفت: این کنگره که تقریبا از ۱۰ سال پیش تاسیس شده نقش کلیدی در توسعه پایدار و تحول شهرها در سراسر جهان دارد و در واقع شهروندان مرکز راهبردهای تغییرات شهری آینده هستند.

SCEWC نشست مشترک شهرها را در تاریخ ۱۲ نوامبر برگزار خواهد کرد و شهرهای آمستردام و نیویورک نسخه‌های پیشین این رویداد بوده، شهرداران و معاونان شهرداری از شهرهای پیشرو در سراسر جهان مانند آمستردام، میلان، مونترال، نیویورک، پاریس، تورنتو و وین برای بحث در مورد چگونگی رشد مستمر اقتصادهای موثر بر زندگی و توسعه اقتصادی شهرها، اقدامات ابتکاری برای برطرف کردن چالش‌ها و فرصت‌هایی که با آن روبرو هستیم، در این نشست حضور خواهند داشت.

موضوعات این نمایشگاه شامل حمل‌ونقل، شهرهای ایمن، اقتصاد، پایداری، جامعه، داده‌ها و فناوری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.