منچستر یونایتد بعد از ناکامی بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی، اکنون در لیگ جزیره نیز نتایج خوبی کسب نکرده و شکست مقابل برایتون و تاتنهام شرایط سختی را پیش پای مورینیو قرار داده است. این مساله در کنار شایعاتی است که از اختلاف شدید در رختکن شیاطین سرخ در خبر می دهد.

شیاطین سرخ شروع سختی در رقابتهای لیگ جزیره داشته اند و با دو باخت به برایتون و تاتنهام و در رتبه ی دهم جدول قرار گرفته اند

سرمربی کارکشته ی پرتغالی در مورد رابطه اش با مدیریت باشگاه اینگونه توضیح می دهد: مدیران باشگاه به خوبی می دانند که با اخراج کردن من باید هزینه گزافی برای غرامت به من پرداخت کنند و این مسئله کار آنها را سخت خواهد کرد.

علاوه بر این شایعاتی در مورد اختلاف مورینیو با بازیکنان کلیدی این تیم از جمله پل پوگبا  مطرح شده منتشر شد که باعث ناامیدی هوادران این تیم شده است. حتی در  روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر علاقه ی واولورده و بارسلونا به جذب پوگبا که می تواند درکنار عدم جذب بازیکنان مورد علاقه ی مورینیو مانند دالوت، لی گرانت و آلدروایرلد می تواند کار را برای مورینیو و شاگردانش سخت کند  

مطبوعات انگشت اتهام خود را به سمت مورینیو نشانه رفته اند که این امر باعث واکنش مورینیو به این اتفاق شده  به طوریکه در کنفرانس اخر خود با نشان دادن عدد ۳ به تعداد قهرمانی های خود در لیگ برتر اشاره کرد و خبرنگاران را به احترام گذاشتن به دستاوردهایش دعوت کرد .

البته با برتری ۲ بر ۰ در مقابل برنلی برخی از انتقادات نسبت به او کم شده اما هنوز شایعات فراوانی وجود دارد که که مورینیو نمی تواند نوسان تیم در نتیجه گیری را کنترل کند .

اکثر طرفداران منچستر یونایتد بعد از حرکت مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی که اشاره به سه قهرمانی خود در لیگ جزیره داشت این اعتقاد را دارند که مورینیو در حال فروپاشی است اما عده ی کمی از هواداران وجود دارند که هنوز هم به مربی پرتغالی اعتقاد دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.