محمدرضا صباغیان بافقی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا نشست استمزاجی در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس با حضور دولت و شورای نگهبان در این کمیسیون برگزار شده است.

وی افزود: اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص استانی شدن انتخابات معتقدند باید قبل از اینکه که این طرح از سوی مجلس بررسی شود تمام جوانب امر و ابعاد مختلف آن بررسی شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهارشنبه هفته گذشته جلسه ای در این کمیسیون با حضور سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور به نمایندگی از دولت و یکی از کارشناسان شورای نگهبان با دستور کار استمزاج نظرات مختلف درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس برگزار و این طرح از جوانب مختلف بررسی شد. البته دلیل برگزاری این نشست استمزاجی برای کاهش ایرادات این طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست نمایندگان دولت و شورای نگهبان در خصوص کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس مواردی را متذکر شدند.

صباغیان بافقی افزود: نمایندگان و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بنا دارند این موضوع را با دیگر موارد تطبیق داده و مشکلات آنرا قبل از مطرح شدن آن در صحن علنی مجلس برطرف کنند و چون کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات در مجلس تصویب شده است بنا داریم تا با همفکری سه جانبه مجلس، شورای نگهبان و دولت به نقطه مشترکی برسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.