دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود به مایکل کوهن، وکیل پیشین خود حمله کرد.

بر این اساس، ترامپ در ادامه توئیت‌های امروز خود درباره مایکل کوهن نوشت: «کنگره باید متن کتاب جدید کوهن را که چند وقت پیش به ناشران تحویل داده شد، مطالبه کند. زمانیکه دروغ ها، اظهارات گمراه کننده و متناقض او را در برابر گفته های روز پنجشنبه او در کنگره ببینید، سرتان گیج خواهد رفت. انگار که او شخصی دیگر است! کوهن به طور کامل بی اعتبار شده است!»

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: آهان، فهمیدم! اکنون که پرونده دو ساله تبانی با روسیه از اعتبار ساقط و اثبات شد که هیچ تبانی مگر از سوی هیلاری (کلینتون) شیاد و دموکرات ها صورت نگرفته است، آنها می گویند:«فکری داریم. بگذارید به امور مالی و همه معامله هایی که ترامپ تاکنون داشته است، نگاه کنیم. بگذارید مایک کوهنِ بی اعتبار و اظهارات به دور از صداقت و فریبکارانه او را که روز چهارشنبه مطرح شد، دنبال کنیم.» محال است، زمان آن رسیده که این آزار و اذیت غیرقانونی، متوقف شود. زمان آن رسیده است که به آنسو (دموکرات ها) نگاه کنید، جایی که جرائم واقعی را مرتکب می شوند! به اندازه کافی با جمهوری خواهان بدرفتاری شده است. این وضع باید همین الان پایان یابد.»

ترامپ در ادامه نوشت:«دست نوشته کتاب مایکل کوهن نشان می دهد او در مقیاسی که تا پیش از این دیده نشده، شهادت دروغ داده است. احتمالاً کوهن هنگام ادای شهادت، کتاب خود را به یاد نداشته است. لَنی دیویس Lanny Davis وکیل هیلاری کلینتون درباره این یکی چه می خواهد بگوید. آیا او (کوهن) از هیلاری شیاد پول می گیرد و آیا از وکیل هیلاری استفاده می کند؟»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.