احمد امیرآبادی در جلسه نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح این بیانیه به شرح زیر قرائت کرد:

«رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. ایشان فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب می‌باشند و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام (ره) در مبارزه بی امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است. به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقاء خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد به اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد کرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای این انتخاب شایسته به برادر عزیز و ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعادل مسئلت کرده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام می‌کنیم

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران مسؤولیت خویش که همراه با موفقیتهای ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بوده است، تشکر و قدردانی کنیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.