دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد  یک شنبه از هفته سی و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. زیدان سرمربی کهکشانی‌ها در کنفراس خبری پیش از دیدار حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد اهمیت لالیگا گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان کار دشوار و سختی است چه برسد که شما بتوانید سه سال پیاپی در آن قهرمان شوید و همه ما می‌دانیم که کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم و این یک افتخار بسیار خاصی است و ما برای آن ارزش بسیاری قائل هستیم، اما تمامی جام‌ها برای ما مهم هستند  ولی این کار بسیار دشواری است تا بتوان اهمیت لالیگا را به هواداران توضیح داد اما حضور و اهمیت لالیگا یک بحث روزمره‌ای است که شما با آن درگیر هستید و به شما اجازه می‌دهد تا در فرم خوبی قرار داشته باشید تا در دیگر تورنمنت‌ها هم عملکرد خوبی داشته باشید، و این را باید بدانیم که حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا تغییری در وضعیت ما و فصلی بدی که سپری کردیم، به وجود نمی‌آورد، من در جایگاهی قرار ندارم که بگویم انتقادات از واولرده درست است یا خیر ولی کار او فوق العاده بوده است و نمی‌شود در کار اور تردید کرد بعضی مواقع این اتفاقات در مادرید نیز پیش می‌آید. من این مژده را به هواداران می‌دهم که در فصل بعد شور و شوق و انگیزه فراوانی برا موفیقت داریم چرا که وضعیت رئال همواره در حال پیشرفت است.

وی در ادامه در مورد حضور بیل در فصل بعد گفت: برای من مهم نیست که رسانه‌ها و مدیر برنامه‌های او چی می‌گویند هر کس در جایگاه خودش قرار دارد و کار خودش را می‌کند و من نیز مربی بیل هستم، بین من و او صحبت‌های شده که کاملا خصوصی است و بین ما می‌ماند اینکه او در رئال می‌ماند یا خیر به من و او مرتبط می‌شود شما هر چه دلتان می‌خواهد بنوسید ما به آن اهمیت نمی‌دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.