صبح امروز یک فرد مقابل ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اقدام به خود سوزی کرد که طی آن، مصدوم جهت پیگیری اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

مرتضی حیدری فرماندار قم در خصوص این حادثه و اقدامات صورت گرفته به خبرنگار ایسنا گفت: با کمال تاسف امروز یکی از فرزندان شهدا به دلیل مشکلات خانوادگی و بخشی از ناراحتی های جسمی که داشت، اقدام به خودسوزی مقابل ساختمان بنیادشهید کرد که عوامل مربوطه آتش را خاموش کرده و سریعا ایشان را به بیمارستان در تهران منتقل کردند و اقدامات درمانی صورت گرفته است و امیدواریم بهبودی حاصل شود.

فرماندار قم در خصوص دلیل وقوع این حادثه، بیان کرد: بنا به اظهارات مدیرکل بنیاد شهید قم، این فرزند شهید مدتی پیش به دلیل پیگیری روند درمانی به بیمارستانی در اردبیل منتقل شد و مدتی در آنجا بستری بود که به درخواست خود به قم منتقل شد؛ در قم خواهر وی به عنوان قیم، مسئولیت مراقبت از ایشان را بر عهده داشت و ظاهرا به دلیل اینکه مراقبت به شکل مناسبی انجام نشده است، مقابل بنیاد شهید اقدام به خود سوزی می‌کند.

حیدری تصریح کرد: پیگیری‌های اولیه موضوع فوق الذکر را مشخص کرده است و به دنبال این هستیم تا جزئیات بیشتری را کسب کنیم و اگر پیگیری‌ها موضوع و دلایل دیگری را مشخص کند، قطعا پیگیری خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.