این بازیکن گفت: «بازی بسیار سختی برای همه ما بود. در نیمه اول اگر از موقعیت های مان سود می بردیم، اصلا کار به نیمه دوم هم نمی کشید و بازی را می بردیم چون برای کسب سه امتیاز به تهران آمده بودیم و نمی خواستیم دست خالی برگردیم. بازی بسیار خوب و هوشمندانه ای داشتیم که در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. حق مان هم بود!»

او در مورد جنجال های داوری اضافه کرد: «نمی دانم چه اتفاقی افتاد که می گویید جنجال داوری! هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند و یکسری برخوردها هم وجود داشت که طبیعت فوتبال است. ما تلاش کردیم صاحب توپ و میدان باشیم و مدیریت بازی را به دست بگیریم. حالا این کار، کجایش به اشتباهات داوری مربوط است را نمی دانم. متاسفانه برخی بازیکنان پرسپولیس شلوغ می کردند تا نظر داور را تغییر بدهند. در همین بازی داور اشتباهاتی داشت که به ضرر ما بود. چند بار به سود پرسپولیس خطا و کرنر اعلام کرد ولی ما کوچک ترین اعتراضی نداشتیم.»

کاپیتان سپاهان در نهایت گفت: «از هواداران مان ممنونم که به استادیوم آمدند و از ما حمایت کردند. به این سه امتیاز احتیاج زیادی داشتیم زیرا باید خیلی از مسائل را به اثبات می رساندیم. پرسپولیس هم خوب بازی کرد اما ما تیم برتر و بهتر میدان بودیم و در نهایت به خواسته مان رسیدیم. گل کی روش استنلی کمک زیادی به ما کرد و بعد هم محمد محبی توانست کار را تمام کند. به طور کلی همه چیز به سود ما بود. انشالله این فصل را با یک موفقیت بزرگ و با قهرمانی به اتمام می رسانیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.