نرخ حواله درهم صعودی شد/شوک به بازار طلا و سکه

بازار ارز تهران امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ شاهد افزایش قیمت دلار بود. این اسکناس امریکایی امروز توانست کانال ۲۷ هزار تومان را فتح کند. نرخ دلار عصر امروز در مقایسه با روز گذشته ۳۳۰ تومان بالا رفت و با ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد . در بازار متشکل ارزی هم امروز دلار توانست ضرر روز گذشته را جبران و بر مدار صعود قرار بگیرد. نرخ دلار در این بازار امروز با ۱۵۳ تومان رشد بر روی ۲۵  هزار و ۱۸۱ تومان قرار گرفت.

نرخ حواله درهم صعودی شد 

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت درهم امروز ۱۲۰ تومان بالاتر از دیروز بود و با ۷ هزار ۴۵۰ تومان مبادله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۷ هزار و ۳۶۳  تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار  بالاتر بود. 

شوک دلار به بازار طلا  و سکه 

قیمت اونس طلا  عصر امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد. این فلز گران بهای جهانی امروز با ۱۹۲۶ دلار مبادله شد که در مقایسه با دیروز  تقریبا ۱ دلار بالاتر بود.

در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و قیمت طلا ۱۸ عیار  با شوک افزایش قیمت دلار گران شدند . قسمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش بر روی ۱ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۰۰ تومان قرار داشت که نسبت به دیروز تقریبا ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان رشد کرده بود. 

متن کامل این گزارش را با تیتر «دلار کانال عوض کرد/ شوک به بازار طلا و سکه» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.