ارسال جعبه سیاه بالگرد حامل وزیر ورزش به تهران

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سانحه هوایی بالگرد حامل سجادی، وزیر ورزش و جوانان و همراهانش که چهارم اسفندماه در بافت اتفاق افتاد، اظهار داشت: در این سانحه هوایی متاسفانه خسارت جانی و مالی داشتیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش کادر درمان استان کرمان تمام مصدومان این سانحه از بیمارستان مرخص شدند و امروز جای نگرانی نیست، گفت: در همان روزهای اول پرونده‌ای در دادگستری شهرستان بافت برای رسیدگی به قصور احتمالی در این سانحه تشکیل شده است.

افشای اطلاعات جدید از سقوط بالگرد وزیر /ظرفیت هلی کوپتر ۴ نفر بود نه ۱۸ نفر

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه جعبه سیاه بالگرد به تهران ارسال شده و بازخوانی اطلاعات درون جعبه سیاه بالگرد در تهران در حال انجام است، افزود: منتظر هستیم اطلاعات این پرونده به کرمان ارسال شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد حاضر در این بالگرد به‌عنوان شاکی در این پرونده هستند، ادامه داد: سازمان بازرسی استان کرمان نیز به این پرونده ورود پیدا کرده است و منتظر گزارش آن هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در این سانحه تعدادی مصدوم شدند و یک نفر هم درگذشت. بیان کرد: از جمله خسارات این سانحه اسقاط بالگرد جمعیت هلال‌احمر است که در مجموع به بیت‌المال خسارت وارد شده که باید پیگیری شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.