نگرانی اسرائیلی‌ها درباره احتمال ازسرگیری پرتاب بالن‌های آتش‌زا

همزمان با کوتاهی تل‌آویو در اجرای تفاهمات مربوط به آتش بس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به ازسرگیری پرتاب بالن های آتش زا از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین هشدار دادند.

شبکه صهیونیستی «کان» در این باره اعلام کرد که گروه‌های جوانان فلسطینی در نوار غزه تهدید به ازسرگیری پرتاب بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین مجاور این باریکه کرده‌اند.

عراق و ایران توافقنامه جدید امضا کردند

به گزارش این شبکه، این گروه‌ها تصاویری را از مواد آتش‌زای استفاده شده در ساخت بالن های مذکور منتشر کرده‌اند که نشان از احتمال ازسرگیری حملات به شهرک‌های صهیونیست نشین با بالن های آتش‌زا دارد.

پیش از این منابع آگاه به کان گفته بودند که پیام‌هایی از طریق میانجی‌گران به رژیم اسرائیل ارسال شده، مبنی بر اینکه اقداماتی ازجمله «راهپیمایی‌های بازگشت» در واکنش به تعلل رژیم صهیونیستی در اجرای تفاهم‌های قبلی با میانجیگری قطر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بالن ها و بادبادک های آتش زا، سلاح جدیدی برای مقاومت در برابر اشغالگران به‌ شمار می آید و شامل بادبادک‌های کاغذی حامل شیشه‌های آتش زا است و در شرایطی که رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با این بادبادک‌های آتش زا نیست، آن را تهدید جدی علیه شهرک‌نشینان صهیونیست می داند به ویژه اینکه ده‌ها هکتار از زمین‌ها و باغ‌های شهرک‌نشینان صهیونیست در پی پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین در آتش سوخته و میلیون‌ها دلار به آن خسارت وارد آمده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.