به دنبال گسترش برگزاری مراسم ازدواج آسان هستیم

 معاون رییس جمهور در امور زنان ضمن بررسی مسائل و مشکلات زنان بشاگرد گفت: رفع مشکل مسکن می‌تواند زمینه آبادی مناطق محروم بویژه بشاگرد را فراهم کند.

انسیه خزعلی شب گذشته (اول تیرماه) با ورود به شهر سردشت بشاگرد ضمن بررسی مشکلات منطقه و احصاء مسائل بانوان، افزود: مساله مسکن روستایی از جمله مواردی که حل آن در پیشرفت و آبادانی مناطق محروم تاثیرگذار است.

در این نشست که با حضور فرماندار بشاگرد برگزار شد، مسائل و مشکلات متعدد بانوان منطقه سردشت از جمله بازماندگی از تحصیل و افزایش مدارس شبانه روزی برای آموزش دانش آموزان روستایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در آیین ازدواج ۱۱۰ زوج جوان و اهدای جهیزیه و مراسم اهدای سیسمونی در بشاگرد، افزود:  هرمزگان در بسیاری از جهات پیشگام بوده و خانم‌های بسیار هنرمند، فرهیخته و توانمندی دارد و در حوزه اشتغالزایی به صورت ویژه به هرمزگان توجه داریم.

خزعلی با اشاره به روز ازدواج و هفته جشن‌های ازدواج، ابزار کرد: از قبل برنامه‌هایی برای بشاگرد داشتیم که تصمیم گرفتیم خدمت مردم بشاگرد رسیده و در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج و در آئین اهدای لباس و لوازم نوزادان که قبلاً تهیه شده شرکت کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: امیدواریم روز به روز برگزاری مراسم ازدواج آسان در راستای دوری از تجملات و برای خدا زندگی کردن و سبک زندگی سالم در جامعه گسترش یابد.

خزعلی با اشاره به اینکه امید می‌رود شاهد شکوفایی بیشتر استعدادها و توانمندی‌های جامعه به خصوص در بشاگرد و زنان این منطقه باشیم، تصریح کرد: برنامه‌هایی برای مهارت‌افزایی و اشتغالزایی زنان تدارک دیده شده و مباحث مربوط به سلامت و ورزش بانوان شهرستان بشاگرد مدنظر است که می‌توان در برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی گنجاند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یادآور شد: درصد خوبی از مصوبات مربوط به حوزه زنان و خانواده در دور نخست سفرهای استانی اجرایی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.