اتفاقی تکان دهنده؛ این زوج برای خرید آیفون ۱۴ فرزند خود را فروختند

پدر و مادری بی‌عاطفه هندی به‌دلیل فروختن نوزاد ۸ ماهه خود برای خرید آیفون ۱۴ که به‌تازگی وارد بازار شده است، دستگیر شدند.

هفته گذشته رسانه‌های هند، خبر شوکه‌کننده‌ای از یک زوج جوان اهل بنگال غربی منتشر کردند که موجب تعجب و البته خشم بسیاری از مردم شد. این زوج آنقدر علاقه به خرید جدیدترین آیفون اپل داشتند که نوزادشان را فروختند تا یکی از این آیفون‌ها را بخرند.

همسایه‌های این زن و شوهر وقتی آن دو را دیدند که با آیفون ۱۴ خود سعی در جلب توجه دارند، متعجب شدند. چراکه این زوج درآمد ماهانه ناچیزی داشتند و از پس هزینه‌های زندگی‌شان هم به‌راحتی برنمی‌آمدند و بعید بود بتوانند چنین تلفن همراه گرانقیمتی بخرند؛ به‌ویژه اینکه پسر ۸ ماهه آنها به‌طرز مشکوکی ناپدید شده بود و این زن و شوهر کوچکترین نگرانی بابت نوزادشان نداشتند.

همسایه‌ها وقتی نتوانستند دلیل قانع‌کننده‌ای درباره ناپدید شدن نوزاد از این زوج دریافت کنند با اداره پلیس محلی تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند.

عجیب اما واقعی؛ زوجی که برای خرید آیفون، نوزاد خود را فروختند

پلیس در بازجویی از این زن و شوهر دریافت آنها نوزاد ۸ ماهه خود را به یک زن فروخته‌اند تا بتوانند آیفون ۱۴ خریده و اطراف شهرشان سفر کنند و فیلم‌هایی را که تهیه می‌کنند در اینستاگرام خود قرار دهند. این زوج پیش از فروش پسرشان سعی کرده بودند دختر ۷ ساله‌شان را بفروشند که موفق نشده بودند.

پلیس این والدین ظالم و زنی که نوزاد را خریده بود به جرم قاچاق انسان دستگیر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.