دولت رئیسی حل مسائل و مشکلات داخل را به سیاست‌های خارجی گره نزده است!

احمد وحیدی در آیین افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی در دامغان به تعدد پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولت بدون اتلاف وقت و با تمام تلاش برای اتمام تمامی پروژه‌های باقی مانده تلاش خواهد کرد.

وی از آنچه عزم جزم دولت بر یک فعالیت مستمر می‌خواند با هدف حل مشکلات مردم خبر داد و افزود: دولت رئیسی در راستای بهبود شرایط تلاش جهادی کرده و به هیچ عنوان انجام وظایف خود را به مسائل و موارد خارجی گره نزده است.

وی به افتتاح این سالن تخصصی به عنوان نمودی از یک کار جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: این‌ پروژه تا قبل از این دولت ۵۰ درصد رشد داشته اما طی عمر دو ساله دولت سیزدهم و با کار جهادی، ۵۰ درصد مابقی تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

پیام کروبی به کنگره حزب اعتمادملی/ در نبود حزب راه خیابان گشوده می شود

وی با بیان اینکه ورزش هم صلابت جسم و هم سلامت روح است، ادامه داد: ورزش ما مادامی که با اصول اخلاقی همراه باشد یکی از راه‌های اصلی برای ایجاد خصلت‌های خوب است و هر سالن و مجتمعی که بتواند ورزش را توسعه دهد، حتما مورد توجه است.

این عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: جامعه اسلامی اساسا باید سالم، قوی، پرتوان و دارای توان روحی و ایمان قوی باشد، چرا که اساسا جامعه کم توان و بیمار، در شان کشور ما نیست.

وزیر کشور تصریح کرد: ورزشگاه محلی برای تربیت و پرورش جوانان با صلابت، قوی و همراه با ایمان و خصلت روحی محکم و پرتوان است.

وحیدی بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های مرتبط با ورزش و جوانان تاکید و عنوان کرد: ما می‌توانیم برخی کسالت‌های جسمی و روحی را با افتتاح اینگونه مجتمع و ورزشگاه‌ها و توجه به ورزش برطرف کنیم.

این عضو کابینه سیزدهم تاکید کرد: اولویت استفاده از این سالن‌ها باید با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.