دردسر جدید شاکی قدیمی برای کریستیانو رونالدو

کلای زنی که پیش از این علیه کریستیانو رونالدو به دادگاه شکایت کرده و مدعی شد ستاره پرتغالی در شهر لاس‌وگاس به او تجاوز کرده است حالا بار دیگر علیه کریستیانو شکایت کرده و خواهان دریافت غرامتی چند میلیون دلاری هستند.

این در حالی است که در گذشته وکلای رونالدو و وکلای شاکی این پرونده به توافق رسیدند تا در ازای پس گرفتن شکایت او مبلغ ۳۰۰هزار یورو به این زن پرداخت شود.

ستاره پرتغالی بهترین بازیکن ماه لیگ عربستان شد + عکس

گزارش‌ها حاکی است وکلای رونالدو بعد از شکایت دوباره شاکی به دادگاه لاس‌وگاس مراجعه کرده‌اند تا دعوای حقوقی علیه اسطوره پرتغالی از سر گرفته شود. این در حالی است که رونالدو بارها این اتهام را به شدت تکذیب کرده است.

در تابستان 2022 وقتی مشخص شد یکی از وکلای شاکی پرونده برای دست‌یابی به اسناد محرمانه از روش‌های غیرقانونی استفاده کرده است قاضی به بررسی پرونده ادامه نداد و از طرفین خواست بیرون از دادگاه برای متوقف شدن روند دادرسی به توافق برسند. این توافق بعد از پرداخت 300 هزار یورو از طرف رونالدو به دست آمد، ولی شاکی ستاره النصر حالا زیر توافق زده است.

رسانه‌ها در آمریکا می‌گویند هدف تیم حقوقی شاکی رونالدو این است که با ازسرگیری روند حقوقی مبلغ بیشتری از سی آر سون به دست بیاورد. ادعا شده که وکلای این شاکی خواهان پرداخت چند میلیون دلار از طرف رونالدو هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.