انصارالله یمن به امارات هشدار داد

«علی القحوم» روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی اکس (توئیر سابق) نوشت: امارات به عنوان دست پرورده صهیونیست ها که فلسطین را فروخته و به دنبال قطار عادی سازی روابط با صهیونیست ها شتافته است و کشوری که دارای تاریخ سیاه توطئه گری در حق ملت های منطقه است نباید گمان کند که صنعا از اقدامتش در مناطق اشغالی یمن غافل و بی خبر است.

وی اضافه کرد: امارات ابتدا باید بداند که در حد و اندازه یمنِ بزرگ نیست و به آن اجازه داده نخواهد شد که به توطئه های خود در یمن ادامه دهد و باید بداند که همه این توطئه ها نابود و در شن ها دفن خواهد شد.

القحوم افزود: یمن با ملت، رهبران و ارتش بزرگ و صنایع نظامی خود که هر روز قدرتمندتر می شود، می تواند همه این توطئه ها را به شکست بکشاند.

وی نوشت: امارات از یمن اخراج خواهد شد و طرح های توطئه گرانه و صهیونیستی آن به پایان خواهد رسید و روزهای آینده سرشار از غافلگیری های مختلف برای دشمن است.

برکناری دولت کنونی صنعا به ریاست بن حبتور

رهبر جنبش انصارالله یمن نیز چهارم مهرماه گفته بود که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، با تمام ابزارهای قانونی برای پایان دادن به تجاوز و اشغالگری اقدام خواهیم کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، مردم ما حق دارند با تمام ابزارهای قانونی برای پایان دادن به تجاوز، محاصره و اشغالگری تلاش کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.