افشاگری اسماعیل هنیه از نقشه اسرائیلی ها برای مسجدالاقصی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اطلاعات موثقی داریم که رژیم صهیونیستی قصد دارد مسجدالاقصی را به طور کامل تحت تسلط خود درآورد.

به گزارش رسانه های فلسطینی، «اسماعیل هنیه» شنبه شب افزود: اطلاعات موثقی داریم که اشغالگران می خواهند کنترل کامل مسجدالاقصی را به دست گیرند و از جنایت بزرگ عادی سازی برای قانونی جلوه دادن حضور خود در منطقه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بارها به کشورهای جهان و دشمن صهیونیستی نسبت به وضعیت اسیران فلسطینی در زندان های اسرائیل هشدار دادیم و اعلام کردیم که وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اقدامات بیشتری را برای آزار و اذیت اسیران انجام می دهد.

پست معنادار حسن نصرالله در واکنش به عملیات طوفان الاقصی+عکس

هنیه تصریح کرد: بارها به همه کشورها درباره این حکومت فاشیستی هشدار دادیم و گفتیم که با آتش بازی نکرده و از خط های قرمز عبور نکنید.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.