آمریکا از این اتفاق در غزه خشمگین شد/ کاخ سفید واکنش نشان داد

سالیوان در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌بی‌اس (CBS) مدعی شد: ما رایزنی‌هایی با نیروهای دفاعی اسرائیل در این زمینه داشته‌ایم. همچنین ایالات متحده به خروج شهروندان آمریکایی از غزه ادامه می‌دهد.

این درحالی است که مقامات آمریکایی از جمله جو بایدن رییس جمهور این کشور با سفرهای نمادین به سرزمین‌های اشغالی حمایت همه جانبه خود را از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه ابراز داشته و دولت آمریکا حمایت نظامی خود از این رژیم را در چند هفته گذشته افزایش داده است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته اعلام کرد که بیمارستان شفا در غزه به دلیل حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی کاملا از کار افتاده است و این بیمارستان به صحنه عملیات ارتش اشغالگر تبدیل شده است.

اشغالگران که قوانین بین المللی را پایمال کرده و همه امور اخلاقی مربوط به جنگ را تاکنون زیرپا گذاشته‌اند، با چراغ سبز آمریکا و بیشتر کشورهای غربی دیوانه‌وار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران می‌کنند و جنایات آنها همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی افزون‌بر ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است که هشت هزار نفر از آنها کودک، زن و سالخورده هستند. همچنین بیش از ۲۷ هزار فلسطینی دیگر هم زخمی شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.