رشد 3 درصدی بیت‌کوین در 24 ساعت

دوپینگ آرژانتینی بیت‌کوین!

کدخبر: ۶۱۱۲۴۰
اقتصادنیوز: تحولات اخیر سیاسی در آرژانتین برای معامله‌گران بازار بیت‌کوین بسیاری امیدبخش بوده است.
دوپینگ آرژانتینی بیت‌کوین!

به گزارش اقتصادنیوز به دنبال پیروزی خاویر میلِی در انتخابات ریاست‌‌جمهوری آرژانتین، ارزش بیت‌‌کوین با افزایش همراه شده است، چراکه آقای میلی یکی از حامیان استفاده گسترده از بیت‌‌کوین محسوب می‌شود.

 

به نوشته کوین‌دسک، رئیس‌جمهور جدید آرژانتین که از حامیان سرسخت به کارگیری بیت‌کوین به حساب می‌آید، باعث شده قیمت این رمزارز پس از اعلام پیروزی او بار دیگر به کانال 37 هزار دلار صعود کند؛ به عبارت دیگر، قیمت بیت‌کوین طی 24 ساعت پس از پیروزی خاویر میلی، حدود 3 درصد رشد داشته است.

انتخاب میلی به عنوان رئیس‌جمهور آرژنتین می‌تواند بازی را برای بیت‌کوین تغییر دهد. او حامی کنترل سیستم پولی توسط مشاغل خصوصی محسوب می‌شود و معتقد است استفاده از بیت‌کوین می‌تواند به رونق اقتصاد کمک کند. با این حال، ذکر این نکته مهم است که میلی رسما پیشنهادی برای کسب درآمد قانونی بیت‌کوین در آرژانتین نداده است.

خاویر میلی در شرایطی رئیس‌جمهور آرژانتین شده که نرخ تورم این کشور به بیش از 140 درصد رسیده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (29 آبان) از 36 هزار و 857 دلار تا 37 هزار و 735 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، بیش از 37 هزار و 600 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 800 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 21 میلیارد و 56 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 1994 دلار تا 2 هزار و 64 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، بیش از 2 هزار و 40 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 60 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 13 میلیارد و 11 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید