۱۵ فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل شهید شدند

شبکه المیادین با اعلام این خبر نوشت که پیکر بیشتر شهدای این حمله ناجوانمردانه به بیمارستان «شهدای الاقصی» در مرکز غزه منتقل شده‌اند.

این گزارش با اعلام اینکه "این قتل‌عام پس از بمباران دو مدرسه در اردوگاه آوارگان در خان یونس توسط ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد، اضافه کرد که اجساد ده‌ها شهید بمباران این مدارس به بیمارستان‌های «ناصر» و «اروپایی» منتقل شده است.

این شبکه تلویزیونی همچنین گزارش داد که ۱۲ کودک در بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه که پیش از این مورد حملات ارتش کودک‌کُش رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، گیر افتاده‌اند.

وزارت بهداشت غزه نیز گزارش داد که نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل، خودروهای حمل بیماران و آمبولانس‌ها را هدف قرار داده و از خروج مجروحان از بیمارستان «کمال عدوان» جلوگیری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی مجروحان بیمارستان کمال عدوان را به خارج از این بیمارستان بردند و به کادر درمان این بیمارستان نیز حمله کردند.

وزارت بهداشت غزه اضافه کرد: کادر پزشکی بیمارستان العوده نیز بر اساس وظایف انسانی خود همچنان از دستورات نیروهای رژیم صهیونیستی برای ترک این بیمارستان سرباز می‌زنند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.