مربی فوتبال به اعدام محکوم شد

مربی یک مدرسه فوتبال که ۸ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

در جلسه دادگاه که به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد، ۸ پسر نوجوان ۱۲ تا ۱۳ ساله یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای متهم به اتهام لواط درخواست مجازات اعدام کردند. والدین بچه‌ها نیز با اصرار بر صدور اشد مجازات برای این مرد شیطان‌صفت اظهار داشتند که وضعیت روحی و روانی فرزندان‌شان به خاطر کارهای این مرد شرور به‌هم ریخته و باید تاوان این رفتار شیطانی را پس بدهد.

خبر مرتبط
جنایت هولناک/ معلول ۱۶ساله برهنه به چاه انداخته شد

ماموران به آدرس دقیقی که در نامه اشاره شده بود، می‌روند و جسد ابوالفضل را در حالی که برهنه بود و لباس به تن نداشت از داخل چاه بیرون می‌آورند. ماموران در بررسی جسد متوجه آثار مشهودی از جمله ضربه به سر مقتول می‌شوند.»

اما در ادامه دادگاه وقتی متهم که به گفته خودش متأهل بوده روبه روی قضات ایستاد، ضمن انکار اتهامش، گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده‌ام. اگر هم به آنها نزدیک شده‌ام به خاطر آموزش فوتبال بوده الان هم پشیمانم و نباید تا این حد به آنها نزدیک می‌شدم اشتباه کرده‌ام و از این بابت تقاضای بخشش دارم.

صدور حکم اعدام

اما شاکی‌ها اظهارات وی را رد کردند و بار دیگر تأکید کردند که این مرد آنها را آزار داده است. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، وی را به اعدام محکوم کردند.

متهم سابقه کودک‌آزاری دارد

روز گذشته پدر یکی از شاکی‌های پرونده گفت: آنطور که ما شنیده‌ایم، این متهم چند سال قبل نیز به همین جرم دستگیر شده بود اما با رضایت خانواده شاکی‌ها توانسته بود از مجازات رهایی یابد.

ویی ادامه داد: اما این بار نه من و نه سایر خانواده‌های شاکی حاضر به گذشت نیستیم و باید متهم به سزای عملش برسد چراکه با رفتار شیطانی خود آسیب زیادی به بچه‌ها و والدینشان وارد کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.