حمله وحشتناک 4 شیر به مسئولان یک باغ وحش/ دو مرد تکه تکه شدند

به گزارش اقتصادنیوز، باغ وحش‌ها فارغ از آنکه تا چه اندازه با حقوق حیوانات در تضاد هستند و آسیب‌های زیادی را در جنبه‌های مختلف به آن ها وارد می کنند، اما همواره محل بروز حوادثی هم هستند که گاهی اوقات به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود.

حضور در نزدیکی برخی حیوانات وحشی در باغ وحش ها همواره یکی از خطراتی است که کارکنان و مسئولان این مجموعه ها را تهدید می کند، مانند اتفاقی که حدود ۵۰ سال پیش در یک باغ وحش رخ داد و حادثه ای تلخ و ناگوار را رقم زد، اتفاقی که روزنامه اطلاعات هم در صفحه نخست خود به آن پرداخت.

این روزنامه در تاریخ 23 دی ماه سال 1353 در مطلبی درباره حمله شیر به مسئولان یک باغ وحش نوشت: «چهار شیر مدیر و معاون باغ وحش را خوردند.»

این روزنامه سپس به جزییات این حادثه بسیار تلخ و ناگوار اشاره کرده است و به نقل از خبرگزاری فرانسه توضیح داد: «چهار شیر نر و ماده دیروز مدیر باغ وحش فره ژوس در فرانسه و معاون وی را دریدند و قسمت های بزرگی از بدنشان را بلعیدند. دو مردی که قربانی خشم شیران شدند طبق عادت مرسوم روزهای یکشنبه و در حالی که مدیر باغ وحش حربه ای جز یک میله آهنی در دست نداشت وارد قفس شیران شدند تا آنها را به محلی ببرند که برای نمایش بعداز ظهر روز تعطیل آماده باشند. حمله به طوری غافلگیرانه از طرف دو شیر ماده انجام شد و سپس شیرهای نر هم روی قربانیان پریدند و بدن هایشان را تکه تکه کردند. سرانجام مدیر باغ وحش دیگری، با گلوله های تفنگی که مخصوص فیل کشی است، شیرهای قاتل را به قتل رساند.»

خبر مرتبط
حادثه مرگبار برای یکی از کارکنان شرکت برق حین خدمت

یکی از کارکنان شرکت برق همدان حین انجام خدمت در ارتفاع در مسیر همدان-تهران در اثر برق گرفتگی جان باخت..

صاحب این باغ وحش هم پس از حادثه بیان کرد: «این دو قربانی بی احتیاطی خودشان شدند، چون نه تنها از وسیله نقلیه که مخصوص حرکت کردن داخل قفس حیوانات درنده است استفاده نکردند، بلکه در جایی سراغ شیرها رفتند که آن ها فضای بسیار گسترده ای برای مانور داشتند.»

IrpddRFh4a3T

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.