جزییات تازه از دیدار علی پروین و مهدی هاشمی نسب قبل از جدایی از پرسپولیس/ چه کسی مجوز خروج داد؟

به گزارش اقتصادنیوز، فوتبال ایران بازیکنان زیادی به خود دیده است که هر کدام یک دوره ای در اوج بودند و سپس دوران حرفه ای خود را به پایان رسانده و مشغول فعالیت دیگری شده اند. اما برخی از این بازیکنان در کنار مهارت های فنی که داشتند دست به کارهایی زدند که باعث شده نامشان برای همیشه در ذهن طرفداران فوتبال بماند.

مهدی هاشمی نسب، یکی از همین بازیکنان است که فارغ از مقوله توانایی های تکنیکی اش، به دلیل تصمیم جنجالی که گرفت و از پرسپولیس راهی استقلال شد، حسابی در کانون توجه قرار گرفت و حواشی زیادی هم برای خود ایجاد کرد. همچنین اتفاقات دربی همان سال و حواشی متوالی پس از آن شاید تا حدودی مانع دیده شدن افتخارات او شد.

خبر مرتبط
این ملی‌پوش فوتبال از ایران مهاجرت کرد؟

مدافع تیم ملی فوتبال ایران استوری عجیبی منتشر کرد.

هاشمی نسب که به عقیده هواداران، معروف ترین یاغی فوتبال ایران محسوب می شود، هنوز عواقب این تصمیم را همراه خود می بیند و حضور روی نیمکت تیم های مقابل سرخپوشان برایش کم حاشیه نبوده است.

اخیرا اما علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس در برنامه «جام آرزوها» که از شبکه نسیم پخش می شود، سخنان جالبی را درباره این بازیکن بیان کرده است.

پروین با اشاره به درخواست جدایی او از پرسپولیس، گفت: ««مهدی هاشمی‌نسب پیش من آمد و گفت استقلال به من 100 میلیون تومان می دهد، پرسپولیس به او 10 میلیون می داد. گفتم اگر من جای تو باشم با کله می‌روم،گفت بروم؟ گفتم برو. رفت یک خانه در گوهردشت خرید و هنوز همان جا با مادرش زندگی می کند و 200 300 میلیارد تومان قیمت خانه‌اش است.»

این پیشکسوت فوتبال همچنین بیان کرد: «خودم شخصا پیش آقای عابدینی مدیرعامل وقت پرسپولیس رفتم و گفتم چرا اجازه نمی‌دهی که هاشمی‌نسب به استقلال برود، وقتی گفت صد میلیون می‌دهند بال در آوردم و خودم گفتم به استقلال برو. شادی او پس از گلزنی به پرسپولیس و غش کردنش اضافه بود، شاید برای این بود که فحش خورده بود اما هاشمی‌نسب پسر آقا و ماهی است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.