البرز آماده باش شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در پی پیش‌بینی بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

وی افزود: ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز فعال هستند و در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند و همه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای البرز اندیشیده شده است.

خبر مرتبط
هشدار به ۱۰ استان کشور/ منتظر بارش گسترده برف و باران باشید

روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب کشور در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز و به‌تدریج در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور بارش، رعدوبرق، وزش باد و در مناطق کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

زندی فر تاکید کرد: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی در مناطق برفی ضروری است و مخلوط ماسه و نمک نیز در راهدارخانه‌ها به میزان کافی جهت استفاده در زمان بارش برف وجود دارد.

خبر مرتبط
برف این استان را سفیدپوش کرد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بارش باران و برف در مناطقی از استان همچنین در مناطق شمالی و نوار شرقی استان با وزش باد خزری گاهی با سرعت تند تا به نسبت شدید جریان دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.