موبایل سارق در محل سرقت جا ماند

اوایل مهر سال‌ جاری یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت داخل خودرویش خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با ثبت اظهارات اولیه شاکی در کلانتری، پرونده با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

خبر مرتبط
مادر ، دخترش رو لو داد / از من خواستند به آنها کمک کنم تا جسد شوهرش را مثله کنیم!

فرانک، ۲۵ ساله تازه ازدواج کرده و به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشته نقشه قتل او را طراحی و با همدستی دوستش اجرا کرده است.

با تشکیل پرونده کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت برای به دست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه کردند و در گام اول تحقیقات میدانی متوجه شدند که سارق تلفن همراه خود را حین سرقت در داخل خودرو جا گذاشته است و همین سرنخ کافی بود تا تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شود.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی کنند، ادامه داد: در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سارق اموال سرقتی را به دو مالخر فروخته است. همچنین در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نیز مخفیگاه سارق و دو مالخر اموال مسروقه مورد شناسایی قرار گرفت.

خبر مرتبط
مرگ مشکوک دختر ۹ ساله در یزد/ نامادری نامهربان راهی زندان شد

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب یزد از فوت مشکوک یک دختر ۹ ساله در یزد و دستگیری نامادری وی خبر داد.


ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه این افراد در عملیات‌ جداگانه‌ای که پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز انجام شد، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ مخفیگاه متهمان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعدادی از قطعات و تجهیزات خودرو کشف و ضبط شد. همچنین سارق نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ۱۰۰ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به دو مالخر دیگر اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ مالباخته شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: هر سه متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شده و با دستور قضایی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه یکم این پلیس قرار دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.