هشدار به تهرانی‌ها/ آخر هفته سرد می‌شود

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور طی فردا و کاهش دمای هوای پایتخت از پایان هفته خبر داد.

روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) ضمن تشدید بارش در غرب، سامانه بارشی با حرکت شرق‌سوی خود، جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی را نیز تحت تأثیر خود قرار خواهد داد همچنین جمعه (۲۷ بهمن ماه) بارش در نیمه غربی سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران امروز سه شنبه (۲۴ بهمن) کمی ابری تا نیمه ابری و غبار محلی به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری و غبار محلی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
مدیریت بحران تهران زنگ هشدار را به صدا درآورد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر بر ضرورت نصب تجهیزات اعلام و اطفا حریق و برخورداری از بیمه آتش‌سوزی در مراکز عمومی، کارخانه‌جات، انبارهای دپو و تولیدی‌های استان تاکید کرد.

ایستگاه توچال با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین بر اساس اعلام هواشناسی با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) افزایش ابر وزش باد بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین روز جمعه (۲۷ بهمن ماه) کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

خبر مرتبط
هشدار مهم هواشناسی درباره انباشت آلاینده ها/ از حضور در این مناطق تهران پرهیز کنید!

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی از انباشت آلاینده ها در مرکز و جنوب استان خبر داد و گفت: بیماران قلبی ساکن در این مناطق از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.