گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

بازگشت ارزش معاملات سهام به کانال 3 همت+ نمودار

کدخبر: ۶۲۸۳۷۸
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت.
بازگشت ارزش معاملات سهام به کانال 3 همت+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 5 درصد کاهش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 505 میلیارد تومان کاهش یافت و روز دوشنبه به رقم 4 هزار و 135 میلیارد تومان رسید.

 ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 3 هزار و 654 میلیارد تومان کاهش یافت. روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 11 درصد رشد کرد و به 4 هزار و 74 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 842 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 30 میلیاردی هفته پیشین، افت 5 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد کرومیت بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فنر، ثنوسا، کالا و سیمرغ در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد شستا بیشترین حجم معاملات را نیز داشت و نمادهای کرمان، حفارس، وصنعت و فنر در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز دوشنبه نماد معاملاتی فنر در صدر جدول ارزش معاملات بود. پس از فنر، نمادهای سصفها، کرومیت، فاسمین و کترام بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات فنر در صدر بود و پس از آن، شستا، وبملت، کرمان و حفارس قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای فولاد، کرومیت، خساپا، شستا و وبملت بیشترین ارزش و نمادهای شستا، خساپا، وبملت، فولاد و فاذر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد اخابر بیشترین ارزش و نماد وبملت حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از اخابر، نمادهای فنر، وکغدیر، وبملت و کرومیت قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای وبملت، وپاسار، شستا، اخابر و خساپا درصدر بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید