کولاک برف در در محور زنجان - تهم - چورزق/به بیش از 300 خودرو امدادرسانی شد

علی نجفی امروز (پنج‌سنبه ۲۶ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر که با بارش شدید برف در محور زنجان - تهم - چورزق بیش از ۳۰۰ خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شدند، اظهار کرد: گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان در ساعات اولیه بارش وارد عمل شده و جهت جلوگیری از مسدود شدن محور به سرعت امدادرسانی به خودروها را انجام دادند.

خبر مرتبط
هواشناسی پیش بینی کرد/ بارش برف و باران در این نقاط تهران با ورود سامانه بارشی

براساس پیش بینی هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و تا روز جمعه (۲۷ بهمن) در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در نیمه شمالی بارش برف و باران در ارتفاعات محتمل است.

وی به اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان در ۵ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای راهداری، کل محور زنجان - تهم - چورزق برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان با توضیح این که جاده‌ فوق در حال حاضر لغزنده است‌ و با کوچکترین سبقت امکان لیز خوردگی و انحراف از مسیر برای خودروها وجود دارد، تاکید کرد: بستن زنجیرچرخ در این محور الزامی است و رانندگان احتیاط لازم در طی مسیر را لحاظ کرده تا منجر به ایجاد مشکل و مسدود شدن محور نشوند.

خبر مرتبط
زمستان برگشت/ بارش باران و برف در ۲۲ استان

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و به تدریج ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده که در شب ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وی از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع یابند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.