برف ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد

کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش برف ارتفاعات را سفیدپوش کرده است، گفت: بیشترین میزان بارندگی در میاندرود به میزان ۴۳ میلی متر گزارش شد.

نبی پور افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز با تقویت سامانه بارشی بارندگی در سطح استان همچنان ادامه دارد و بارش برف در دامنه‌ها و ارتفاعات استان را خواهیم داشت.

خبر مرتبط
برف و باران در ۱۷ استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی مازندران یادآور شد: در تمل ۵ و دناعلیا ۴ سانتیمتر برف نشسته است و همچنین در پل سفید و کیاسر هم امروز شاهد بارش برف بودیم و روز دوشنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و بارش در سطح استان به صورت پراکنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه سه شنبه احتمال بارش پراکنده در غرب استان وجود دارد، ادامه داد: از چهارشنبه تا پایان هفته آسمان استان صاف تا نیمه ابری می‌باشد.

خبر مرتبط
تندباد و بارش برف و باران در راه این استان / هواشناسی هشدار داد

مدیر کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان این استان از فردا ابری و همراه با وزش باد شدید و بارش باران و برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: دریا طی امروز و فردا صبح مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

نبی پور افزود: گلوگاه با بیشینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد دیروز گرم‌ترین و رینه لاریجان با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر صبح امروز سردترین نقطه استان گزارش شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.