گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

رونق 81 درصدی معاملات سهام در بورس+ نمودار

کدخبر: ۶۳۲۸۹۷
اقتصادنیوز: روند ریزشی ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر متوقف شد و میانگین ارزش معاملات سهام رشد کرد.
رونق 81 درصدی معاملات سهام در بورس+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 81 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 6 هزار و 18 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات به 7 هزار و 54 میلیارد تومان بالغ شد.

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد سهام 6 هزار و 87 میلیارد تومان شد.

 ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 6 هزار و 584 میلیارد تومان افزایش یافت. روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 29 درصد افت کرد و به 4 هزار و 665 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 6 هزار و 82 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 350 میلیاردی هفته پیشین، رشد 81 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای خودرو، وبملت، ذوب و خگستر در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد خودرو نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شستا، وبملت، حفارس و فولاد در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز یکشنبه نیز باز هم فولاد در صدر جدول ارزش معاملات بود و خگستر، شبندر، شپنا و ورنا در ادامه بودند. نمادهای شستا، فولاد، وبملت، خگستر و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نمادهای خودرو، خگستر، وپارس، ورنا و خساپا بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، وپارس، خساپا، خگستر و شستا تعلق داشت.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای فملی، ومهان، شپنا، خودرو و شبندر بیشترین ارزش معاملات و نمادهای فملی، ومهان، شستا، خودرو و شپنا بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای فن افزار، فارس، شپنا، خودرو و وپارس بیشترین ارزش و نمادهای وپارس، شستا، خودرو، وبملت و شپنا بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید