خط و نشان انصارالله برای جنگنده‌های آمریکا

محمد علی الحوثی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: قهرمانان نیروهای مسلح از نقاط آسیب جنگنده‌های آمریکایی هنگام برخاستن و نشستن روی ناوشکن‌ها آگاه هستند و به آمریکایی‌ها و متحدش (انگلیس) توصیه می‌کنم که تصمیم بگیرند اصلاً به هوا برنخیزند.

خبر مرتبط
خط و نشان فرمانده قسام برای اسرائیل/پیام انصارالله درباره کشتی توقیف شده اسرائیل

یکی از فرماندهان مقاومت در فلسطین گفت: هماهنگی میان گردان‌های قسام و جبهه‌های لبنان، یمن و عراق از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز ادامه داشته و خواهد داشت.

ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

خبر مرتبط
ادعاهای واهی آمریکا در قبال ایران/ مالکان دو کشتی به بهانه حمایت از انصارالله یمن تحریم شد

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم تحریم ها علیه انصارالله یمن، با طرح ادعاهایی علیه سپاه پاسداران، دو شرکت و مالکان دو کشتی را به بهانه حمایت مالی از انصارالله تحریم کرد.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.