وحشت اسرائیل از پاسخ ایران/ فراخوان مهم توسط ارتش رژیم صهیونیستی

 

به گزارش المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای از تعلیق مرخصی سربازان و افسران واحدهای رزمی به دلیل تنش با ایران خبر داد.

در این بیانیه که پس از ارزیابی امنیتی ارتش رژیم صهیونیتسی درباره وضعیت منطقه صادر شد، آمده است: با توجه به ارزیابی وضعیت، مقرر شد مرخصی تمامی یگان‌های رزمی ارتش اسرائیل به طور موقت تعلیق شود.

ارتش اشغالگر در بیانیه خود تأکید کرد که در وضعیت جنگی قرار دارد و استقرار نیروها بر اساس نیازها، منوط به ارزیابی مستمر است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که ارتش اسرائیل در حال افزایش سطح آماده‌باش در شمال سرزمین‌های اشغالی، اطراف ایلات در جنوب و فراخوان نیروهای ذخیره است.

این رسانه‌ها افزودند که سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر از امروز شروع به فعال کردن سیستم پارازیت جی پی اس GPS در سراسر اسرائیل از جمله گوش دان و مناطق مرکزی کردند.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که فعال شدن پارازیت جی پی اس به دلیل هشدار شدید امنیتی در پاسخ به هرگونه واکنش احتمالی ایران بوده و پارازیت از ابتدای هفته جاری در شمال (مرز با لبنان) و صبح امروز پنجشنبه در ایلات، العربه و گوش دان نیز فعال شده است.

رسانه‌های مذکور تأکید کردند که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای سناریوهای پرتاب موشک‌های بالستیک ایران به سمت اسرائیل از فاصله بیش از ۱۰۰۰ کیلومتری است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.