جزییات مهم از پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی/ مشمولان این دهک‌ها بخوانند

به گزارش اقتصادنیوز، مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ افزایش ۳۰ درصدی داشت و یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد که در سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار تومان دریافتی داشته است، امسال ۹۱۰ هزار تومان و یک خانواده دو نفره حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر ۹۶ درصد مددجویان کمیته امداد در پنج دهک پایین قرار دارند و حدود ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) هستند که ۸۷ درصد آنها در سه دهک پایین و ۹۶ درصد در پنج دهک پایین قرار دارند.

این در حالیست که اخیرا عیدی ممدجویان بهزسیتی و کمیته امداد پرداخت نشده است، موضوعی که واکنش سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

حسینی با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به تسنیم گفت: «کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در اولین جلسه کمیسیون که در هفته آینده برگزار می‌شود، علت عدم پرداخت عیدی تحت پوششان کمیته امداد و بهزیستی را پیگیری خواهد کرد. به همین منظور از مسئولان مربوطه از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور دعوت به عمل خواهد آمد تا در جلسات کمیسیون حضور یافته و توضیحی درباره دلایل عدم پرداخت عیدی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی به اعضا ارائه دهند.»

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «آخرین خبر درباره واریز مستمری مددجویان بهزیستی/ پرداخت عیدی به کجا رسید؟» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.