مراکز تجمع نظامیان اسرائیلی به آتش کشیده شد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر امروز شنبه به وقت بیروت، تجهیزات جاسوسی در مرکز حانیتا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و ویران کردند.

النشره گزارش داد، همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان دو ساختمان که نظامیان صهیونیست در شهرک شلومی از آن استفاده می‌کردند را در راستای حمایت از غزه و در و واکنش به حمله‌های متجاوزان به جنوب لبنان هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
یک نیروی حزب‌الله در جنوب لبنان به شهادت رسید

مقاومت اسلامی لبنان از شهادت «علی رضا حرب» در اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که دو نفر از رزمندگان آن به نامهای «علی رضا حرب» ملقب به «ابومهدی» از شهرک المنصوری واقع در جنوب لبنان و نیز حسین علی دغمان ملقب به ملاک از شهرک کفرتینیت، در راه قدس به شهادت رسیدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت مشغول کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.