حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

المیادین گزارش داد، این حمله پس از آن رخ می دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.

شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.

خبر مرتبط
چرا آمریکا به دنبال تحریم گردان اسرائیلی «نتزاه یهودا» است؟

با انتشار گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر تصمیم واشنگتن در راستای تحریم‌ گردان «نتزاه یهودا» ارتش اسرائیل، مقامات اسرائیلی گفته‌اند با اعمال تحریم علیه هر واحد نظامی این رژیم مقابله خواهند کرد.

پیشتر نیز رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

برخی از رسانه های صهیونیستی نیز اذعان کردند صدای انفجارهای شدیدی در صفد به گوش رسیده است.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپادهای مقاومت به داخل سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و به دنبال جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط این رژیم در نوار غزه، مواضع نظامی صهیونیست ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.