محسن پورکیانی که در مراسم معارفه معاون جدید فروش و بازاریابی شرکت بیمه البرز سخن می‌گفت، با تاکید بر این ‌که بازاریابی و فروش از مقوله‌های بسیار مهم در کسب و کار است، افزود: به دلیل عدم توجه به این مقوله مهم،‌ هرساله شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران قبلی خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه البرز سازمانی مشتری‌محور است،‌ گفت: براین اساس ساماندهی و اصلاح امور برای افزایش رضایتمندی مشتری از استراتژی‌های مهم بیمه البرز است، بنابراین به تازگی معاونت جدید فروش و بازاریابی با هدف نظارت بر واحدهای متولی حوزه فروش، ‌مدیریت توسعه بازار، مدیریت‌های ‌امور شعب و بیمه‌های عمر تشکیل و غلامحسین آقاخانی به عنوان معاون بازاریابی و فروش منصوب شد. حمیدرضا توسلی، عضو هیات مدیره بیمه البرز هم در این جلسه گفت: واحد فروش، ویترین بنگاه‌های تجاری است و مهم‌ترین رکن شرکت‌های بیمه بخش فروش آنها است. لازمه مشتری‌مداری و افزایش فروش بیمه‌نامه، تشکیل معاونت فروش و بازاریابی است و امیدوارم با تشکیل این معاونت،‌ هماهنگی بیشتری بین شعب و شبکه فروش شرکت ایجاد شود و در نهایت فروش بیمه‌های خرد افزایش یابد.

وی توضیح داد: هم‌اکنون بیمه البرز در بخش فعالیت بیمه‌ای دارای سه معاونت فنی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و بازاریابی و فروش است که برنامه‌ریزی، فروش و نظارت بر اجرای درست برنامه‌های مدون شرکت از وظایف این سه معاونت است و این سه معاونت باید با هماهنگی هم شرکت را به اهداف مورد نظر در بخش تولید حق بیمه برسانند.