این شرکت از طریق ایمیل از طرفداران خود دعوت کرده است به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند تا زمان ورود این نوشیدنی جدید به فروشگاه‌ها که از آن به عنوان «خرید انتخابی عصرانه خوشمزه» یاد کرده است، به آنها اطلاع داده شود. با توجه به فروش ناچیز کوکاکولا در سال‌های اخیر، ارزش سهام آن نیز کاهش داشته است.

کوکاکولا با قهوه ناآشنا نیست. این شرکت صاحب مارک‌های قهوه جورجیا و قهوه کاستا است. «کوکاکولا با قهوه» نیز خط تولید کاملا جدیدی نیست. چند سال قبل، غول صنعت نوشیدنی جهان در ابتدا این محصول را به صورت آزمایشی در استرالیا عرضه کرد. پیش‌تر نیز محصول «کک‌پلاس‌کافی» این شرکت در ویتنام و دیگر مناطق عرضه می‌شد.

مصرف نوشابه‌های کوکاکولا در جهان در سال 2004 میلادی به اوج خود رسید، در طول 7 سال گذشته، درآمد این شرکت کاهش چشمگیری داشته است و سال جاری برای این شرکت اوضاع وحشتناک بوده است. کوکاکولا در تلاش است با ارائه محصول جدید خود از این بحران که با شیوع همه‌گیری تشدید شده است عبور کند.

در پی شیوع همه‌گیری ویروس کرونا که منجر به تعطیلی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های سینما و سایر مراکز تفریحی شد، میزان فروش این شرکت نیز افت شدیدی را تجربه کرد.

امپراتوری کوکاکولا هم اکنون بیش از 4700 محصول را در بیش از 500 مارک مختلف در سبد تولیدات خود دارد.

کوکاکولا برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال کسب درآمد منظم هستند از جذابیت برخوردار است. برای مدت 58 سال متوالی سود سهام این شرکت افزایش داشته است؛ اما در سال جاری ارزش سهام آن 9 درصد کاهش یافت. اکنون زمان آن فرارسیده است که کوکاکولا از خواب برخیزد و نوشیدنی‌های قهوه‌دار آن نسخه مورد نیاز این شرکت برای این اتفاق هستند.