تی‌ان‌تی اکسپرس به فدکس تغییر نام داد

این شرکت به مشتریان اطمینان داده است که ترتیبات قراردادی تغییر نخواهد کرد و در حال حاضر پیشنهاد‌های محصولات و خدمات تی‌ان‌تی ثابت و بدون تغییر خواهند ماند. سخنگوی شرکت فدکس گفت جدا از هرگونه ترتیبات قراردادی سفارشی که ممکن است با فدکس اکسپرس یا تی‌ان‌تی اکسپرس داشته باشید، می‌توانید همچنان به کار خود ادامه دهید و روند قرارداد شما برای خدمات ارائه‌شده توسط فدکس اکسپرس تحت شرایط استاندارد حمل‌ونقل است که در وب‌سایت fedex.com می‌توانید آن را مشاهده کنید. خدمات تی‌ان‌تی اکسپرس نیز تحت شرایط و ضوابط حمل‌ونقل و سایر سرویس‌های این شرکت اداره می‌شوند که در وب‌سایت  tnt.com قابل‌مشاهده هستند.

فدکس، تی‌ان‌تی را در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۴/ ۴ میلیارد یورو (در آن زمان ۲۵/ ۶ میلیارد دلار استرالیا) خریداری کرد. در بیانیه‌ای که این اقدام را اعلام کرد، رئیس و مدیرعامل فدکس فردریک دبلیو اسمیت از این معامله به‌عنوان یک برد بزرگ برای مشتریان فدکس و تی‌ان‌تی یاد کرد. وی اظهار کرد: در طول ۴۳ سال سابقه ما، FedEx بارها و بارها در صنعت حمل‌ونقل، از اولین سرویس سریع یک‌شبه خود گرفته تا تضمین بازپرداخت پول و نوآوری حمل‌ونقل اینترنتی، مجددا ابتکار و انقلابی در صنعت حمل‌ونقل ایجاد کرده است.

وی افزود: درست همان‌طور که ما در تجارت و بسته‌بندی داخلی آمریکا از طریق خرید و توسعه آنچه در حال حاضر فدکس Ground نام دارد، انقلابی ایجاد کردیم، خرید تی‌ان‌تی نیز باعث تغییر دید مشتریان نسبت به فدکس در سراسر جهان خواهد شد. حساب‌های موجود مشتریان فدکس اکسپرس و تی‌ان‌تی اکسپرس نیز بدون تغییر باقی خواهند ماند.