تلاش برای فراگیری  ارائه خدمات بانک شهر

سید‌محمد‌مهدی احمدی با بیان اینکه جوانان با استعداد و توانمند بانک شهر آماده ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف به شهرداری‌ها هستند، گفت: به عنوان بانکی تخصصی، هیچ گاه نسبت به برخورداری شهروندان از امکان اخذ باکیفیت‌ترین خدمات شهری از شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از حمل و نقل عمومی، احداث اتوبان، گذرگاه و خدمات فرهنگی - تفریحی غافل نبوده‌ایم؛ پس لازم می‌دانیم شهرداری‌ها نیز عزم جدی برای پیشرفت بانک داشته باشند.

وی با اشاره به روند حرکتی روبه رشد بانک شهر طی ماه‌های اخیر تاکید کرد: زیان عملیاتی بانک را با یک برنامه مدون و تلاش جمعی همکارانم کاهش داده‌ایم و ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این روند تبدیل زیان عملیاتی به سود عملیاتی تداوم یابد.

مهدی احمدی در پایان تاکید کرد: ارتقای نام بانک شهر و افزایش محبوبیت آن در میان شهروندان و فراگیری ارائه خدمات بانک به آحاد مردم را با جدیت هرچه بیشتر دنبال خواهیم کرد.

شهردار کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه هماهنگی مناسب و قابل توجهی در میان تیم جدید مدیریت شهرها با بانک شهر برقرار شده است، گفت: در حال حاضر شاهد عزم و همتی جدی برای پیشرفت و ارتقای بانک شهر در شبکه بانکی هستیم.

علی قاسم‌زاده در این دیدار افزود: با توجه به حضور تیم مدیریتی جدید در بانک که شناخت لازم از مسائل بانکی و شرایط شهرداری‌ها را دارد؛ باید اعلام کنم مقدمات افزایش تعاملات میان دوطرف فراهم است.